Rzecznik prasowy Wisły Mateusz Lenkiewicz przekazał nam informację, że nowy termin meczu Wisła Płock – Cracovia nie jest jeszcze znany. Za ustalenie terminu rozegrania tego pojedynku odpowiadają władze PKO BP Ekstraklasy. Wiadomo jednak, że bez względu na to, kiedy odbędzie się ten pojedynek, bilety kupione na spotkanie, które miało się odbyć w sobotę 14 września, zachowują swoją ważność, jeśli ktoś zechce z nich skorzystać bez względu na to, kiedy wyznaczony zostanie nowy termin.
Dla osób, które nie planują obejrzenia meczu z Cracovią w nowym terminie, zwrot pieniędzy potrwa do końca miesiąca (30 września włącznie). Za zakup stacjonarny pieniądze zwracane są: w kasach stadionu 15–19 września godz. 10.00–18.00, 22–26 września w godz. 10.00–18.00) lub w Wisła Płock FanShopie (29–30 września w godz. 10.00–18.00). Aby otrzymać zwrot pieniędzy, niezbędne jest posiadanie biletu, paragonu, potwierdzenia transakcji lub dowodu potwierdzającego tożsamość.
Osoby, które kupowały bilety przez Internet, mogą liczyć na automatyczny zwrot środków. Właściciel transakcji może zaznaczyć zwrot przy każdym bilecie, który kupił, logując się na konto w systemie https://bilety.wisla-plock.pl/, z którego dokonano zakupu. Następnie należy odszukać bilet, który chce się zwrócić, wejść w listę transakcji lub przejść do Twoje Konto > sekcja Bilety. Po odszukaniu biletu do zwrotu należy otworzyć szczegóły biletu, gdzie będzie widoczny przycisk PROŚBA O ZWROT, który należy kliknąć. Po wybraniu prośby o zwrot w nowym okienku pojawią się udostępnione opcje zwrotu.
Napisz komentarz
Komentarze