Kolegium Nauk Ekonomicznych i Społecznych płockiej filii Politechniki Warszawskiej, które jest organizatorem wydarzenia, na spotkanie „Nowe pokolenie płockiego biznesu” zaprasza we wtorek 18 listopada o godzinie 12.00 do Auli GG przy ul. Łukasiewicza 17.
Michał Wyrębkowski, Płocczanin roku 2024. Laureat pięciu olimpiad. Zdał maturę w polskim i międzynarodowym systemie, zdając osiem egzaminów na 100 procent. Zna sześć języków obcych. Podczas studiów na prestiżowym University of Pennsylvania zdobył tytuł Penn World Scholar, trafiając do grona 15 najlepszych studentów z całego świata. Ma zaledwie 23 lata, a jest już dyrektorem badawczym ds. europejskich w Instytucie CELI na Uniwersytecie Yale. Specjalizuje się w badaniach nad sankcjami technologicznymi oraz powiązaniami między energetyką, bezpieczeństwem a sztuczną inteligencją. Założył spółkę This is World, która wspiera najwybitniejsze polskie talenty z dziedziny nauk ścisłych, budując mosty między Doliną Krzemową, a Polską. O funkcjonowaniu swojego przedsięwzięcia będzie opowiadał w wystąpieniu „Mosty między Doliną Krzemową, a Polską”.
Marcin Krzykwa pracuje nad budowaniem przez firmy silnej obecności i rozpoznawalności w Internecie. W jego portfolio są z jednej strony projekty przygotowane dla marek lokalnych, z drugiej zaś – dla międzynarodowych organizacji reprezentujących różnorodne branże. Jest specjalistą content marketingu, projektowania graficznego oraz produkcji materiałów reklamowych wzmacniających wizerunek marek i przekładających się na realne rezultaty biznesowe. Łączy kreatywność z rynkową wiedzą i zrozumieniem potrzeb odbiorców. Tworzone i realizowane przez niego strategie komunikacji dopasowane są do celów konkretnych firm.
Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu, komunikacji wizualnej oraz tworzenia treści. W trakcie zajęć dzieli się swoimi doświadczeniami z wieloletniej współpracy z biznesem. Niedawno zajął się również problematyką wykorzystania sztucznej inteligencji w komunikacji i marketingu. Poszukuje rozwiązań, mogących pomagać firmom w dbaniu o spójny i profesjonalny wizerunek. W kontaktach z klientem bardzo ważne są dla niego: autentyczność, spójność wizualna i długofalowe relacje. Stara się, by każda marka, z którą współpracuje, mówiła ciekawiej, działała skuteczniej i była zapamiętywana. O swojej działalności mówił będzie w wystąpieniu „Z pasji do praktyki: jak zamieniłem marzenie w projekt życia”.
Napisz komentarz
Komentarze