Wczoraj, tj. 26 lutego, wystartował nabór projektów do Budżetu Obywatelskiego Płocka. Mieszkańcy zadecydują na co zostanie przekazane ponad 6,3 mln zł.
Tegoroczne, zwycięskie przedsięwzięcia będą realizowane w 2025 roku. Pomysły można składać do 17 marca.
Harmonogram Budżetu Obywatelskiego Płocka na 2025 rok
- od 26 lutego do 17 marca – składanie projektów do Budżetu Obywatelskiego Płocka
- do 30 lipca – weryfikacja projektów i przedstawienie listy zgłoszonych projektów, które przeszły pozytywnie weryfikację formalną, merytoryczno-prawną i finansową
- 5 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników – odwołania od negatywnej weryfikacji formalnej, merytoryczno-prawnej i finansowej projektów
- do 20 sierpnia – przedstawienie ostatecznej listy projektów poddanych pod głosowanie
- od 6 do 19 września – głosowanie mieszkańców
- do 30 września – ustalenie wyników głosowania oraz ogłoszenie wybranych w głosowaniu projektów na stronie internetowej
Są trzy sposoby złożenia projektów:
- elektronicznie na formularzu dostępnym na stronie internetowej mojemiasto.plock.eu. Niezbędne załączniki należy dołączyć w formie skanu;
- pocztą, wysyłając wypełniony wniosek wraz z załącznikami na adres Urzędu Miasta Płocka, pl. Stary Rynek 1. Koniecznie w kopercie z dopiskiem „Budżet Obywatelski Płocka”. O terminie złożenia decyduje data stempla pocztowego;
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta (wejście od ul. Zduńskiej). Tu też składa się wypełniony papierowy formularz wraz z załącznikami.
Wszystkie formularze znajdziemy tu: https://mojemiasto.plock.eu/index.php/o-budzecie/do-pobrania/formularze.
Wszystkie szczegółowe informacje znajdują się na stronie plock.eu
Napisz komentarz
Komentarze